Angiv hvis det ikke var en planlagt tur (annonceret i Vandreliv og det trykte program), men en dublering af en planlagt tur eller en pop-up tur:
Øvrige indtægter og udgifter:
Har du haft andre indtægter eller udgifter angives de i besked-boksen nederst. De medregnes i første omgang ikke i total-tallet, men medregnes manuelt af kassereren ved udbetaling af underskud.
Er der overskud, skal du selv huske at medregne dem.
Overskud / underskud:
Overskud på turen indbetales til kassereren (kontonummeret vil fremgå af den bekræftelse, du får tilsendt på email).
Underskud udbetales til turlederens konto. Hvis flere har penge til gode, fordeler turlederen dem indbyrdes (kontant eller MobilePay).
Andre indtægter og udgifter kan også angives her (De vil dog ikke indgå i "Total", men medregnes manuelt af kassereren).
Hvilke historiske perioder og hvilke temaer indgik i den/de historiske fortælling(er)?
Var der gæstefortæller?